تل آپارتمان یلدا در فاصله 1000 متری حرم واقع در خیابان امام رضای 16 می باشد .که پیاده از هتل تا حرم یک ربع تا بیست دقیقه فاصله از درب باب الرضا می باشد ولی یکی ازمهمترین مزایای این هتل آپارتمان سرویس رفت به حرم رایگان این هتل آپارتمان میباشد که به صورت نامحدود و بینهایت می باشد از دیگر مزایای این هتل واقع بودن این هتل آپارتمان در خیابان اصلی می باشد بطوریکه اگر شما با تاکسی از حرم یا هرجای دیگه بخواین بیاین تا این هتل آپارتمان ماشین جلوی درب هتل آپارتمان نگه می دارد و مهمانان عزیز نیاز به هیچ نوع پیاده روی احساس نمی کنند.

از دیگر مزایای این هتل آپارتمان نزدیک بودن این هتل آپارتمان به انواع مغازه و سوپر هست در فاصله 4 قطعه این هتل آپارتمان نانوایی سوپر مواد پروتئینی دفتر پیشخوان خدمات کامپیوتری عکاسی قصابی و ...( هرچیزی که شما نیاز داشته باشید. ) واقع شده است .

هتل یلدا

از مزایای دیگری که میشود نام برد اپلیکیشن آنلاین این هتل آپارتمان میباشد که مهمانان در بدو ورود یا رزرو این اپلیکیشن نصب می کنن و هماهنگی ترانسفر پارکینگ و کلیه ملزومات و نیاز های خود را به صورت انلاین به هتل آپارتمان سفارش میدن و کلیه سفارشات در اسرع وقت انجام میشود.

ترانسفراستقبال از راه اهن یا فرودگاه یا ترمینال رایگان می باشد کالسکه و ویلچر به صورت رایگان در هتل قرار دارد که درصورت نیاز مهمان به ایشان ارا یه میشود.

این هتل آپارتمان گرچه در طرح واقع شده است اما راه عبور و مرور دارد بدون اینکه وارد طرح بشوید و جریمه شود.

از دیگرنکاتی که در هتل آپارتمان یلدا میتوان بدان اشاره کرد نزدیک بودن این هتل آپارتمان به بازارهای هفده شهریور و بزگترین مراکز خرید مشهد که پیاده از هتل آپارتمان یلدا تا این مراکز یک ربع فاصله است.

از معایب این هتل آپارتمان یک طرفه بودن خیابان امام رضای 16 میشه بهش اشاره کرد فاصله تا اتوبوسهای brt هستولی به ایستگاه مترو پیاده ده دقیقه راه هست.

گشتهای درون شهری هتل آپارتمان اوقاتی خوش را برای شما در سفر می سازد.

از دیگر عواملی که باعث انتخاب شما میشود آپارتمانهای بزرگ 80 و 60 متری دلباز این هتل آپارتمان هست که امکاان آشپزی نیز دارد و مهمان کمال آسایش و آرامش را در این هتل آپارتمان دارد.

با آرزوی سفری خوش اقامتی دلنشین و زیارتی مقبول برای شما مهمان عزیز داریم